NU!!!!!!

Nu är det klart.. Nu kan jag berätta.. Vi har köpt HUS!!!! Idag ringde mäklaren och sa att säljarna accepterat vårt bud och kontraktet skrivs på fredag.. Är så sjukt jävla taggad för detta nu :) Huset är i stort renoveringsbehov och ALLT ska göras om men nu känns detta bara hur kul som helst... (vi får väl se vad jag säger i vinter när vi hållt på ett halvår o det inte ens är halvfärdigt haha)... Huset ligger i ett jättefint område här i stan och det är en stor hörntomt med både närhet till skog och stan.. Kan inte vara bättre faktiskt..

Sålde min soffa idag... Hmm.. Får inte de nya sofforna förrän i morgon så just nu sitter jag på en köksstol o blegar tv... inte sååå bekvämt. ;)

Jag är i vilket fall världens gladaste idag.. Håller på o planerar hur vi ska ha det... Köket kommer bli en blandning av lantligt och modernt. Vita luckor med pärlspont typ och svarta vitvaror (svartvaror???) ochbänkskivor..

Badrummet är vi inte riktigt överens om men om jag bestämmer så har vi vitt kakel men inne i duschen ska det vara blå mosaik... Calle gillar inte den blå ideén så vi får se...

Jag älskar vitt så det mesta kommer nog bli ganska ljust med lite roliga inslag.. Hoppas på att det blir jättefint... :)

Nu ska jag sitta vidare på min pinnstol o leta blå mosaik ;)

PÖSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback