Helg

Hej! Ingen som gratuleade mig till husköpet med en kommentar :(.. jaja jag känner la de flesta av mina läsare så jag kanske pratat med er ;)

Idag har vi vart på banken och hos mäklaren.. Kontraktet är skrivet och handpenningen betald.. Lägenheten är uppsagt... Vi får nog nycklarna redan dagen före midsommarafton men sen åker vi ju bort så vi får starta jobbet veckan efter... Calle ska börja med badrummet och jag ska börja med väggarna i sovrummet :)

Ikväll ska vi på bygdegårdsfest..Till middagen där ska jag o min babe dela en flaska mousserande vin för att fira..
I morgon eftermiddag jobb o sen fest hos världens bästa pia som fyllt år.
Söndag e lugn

Nästa vecka ska jag nog till stugan i grebbestad ett par dagar. Pappa ville ha hjälp o måla lite där..

Nu ska jag se vidare på tennisen... Hejjjjja ROBIN frisk humör, det är de som susen gör..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback