Grebbestad

Hejsan! Sitter i stugan nu o chillar lite medans pappa är ute och klipper häck. Vi har sedan i måndags grundmålat staketet 2 ggr. idag har det vart regn HELA dagen så vi har inte målat ett endaste penseldrag. Men men jag sitter i stugan o äter jordnötter och läser inredningstidningar så mig går det ingen nöd på. Ikväll ska vi äta räkor, innan vi traskar upp till farbror med familj och kikar fotbollen där.

Igår målade vi men vi hann även med en vända på stan (det lilla som var öppet. säsongen börjar ju inte förrän om en vecka.) Jag fick ett par skor av min käre far för att jag målar så bra :).

I morgon ska vädret vara bättre så vi målar ena sidan på staketet innan vi åker hemåt till Lidköping. På fredag ska det städas o fixas inför helgen för vi ska ha nattgäster i form av Calles kusiner som också dem ska gå på Calles syster Kristins 25 årsfest ute på spiken. Nästa vecka ska jag faktiskt börja packa ner lite i lådor. Böcker, lite porslin o sånt som man inte behöver.. Vi får ju vårt hus på torsdag (förhoppningsvis) men vi bor väl kvar i lägenheten ett så länge vi har den eftersom det ska renoveras så mycket.. För övrigt så ville dom skriva över även huset i Lavad nästa torsdag så vi slipper stå med 3 boenden i en månad vilket vi hade räknat med.. UNDERBART!!!

Nu stack pappa in huvudet o ville ha hjälp i trädgården... Hörs
POK

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback