God morgon

Hejsan! Så var det söndag igen.. Det gör faktiskt inget.. Brukar inte gilla dem eftersom Calle åker natten sön-mån men nu ska jag o pappa till grebbestad i morgon vilket ska bli trevligt.. Sen ser jag ju bara framemot den 18e..Då vi får vårat underbara hus... eller ja,, underbart i dagsläget är väl kanske inte rätt ord men det ska bli världssnyggt. :) Vi har tänkt att beställa ett kök ganska snart eftersom det tar ett tag innan det kommer men först behöver vi ju mäta o greja... Efter lite "olika åsikter" verkar vi nu iaf ha kommit överens om både badrum och kök så det är bra..

Idag ska jag rösta..Moderat såklart... Hoppas att alla ni går o röstar.. Vad ni röstar på bryr jag mig inte om, så länge man visar att man inte tänker finna sig i vad som helst.. Röstar man inte så kan man inte gnälla sen heller.
Jag har verkligen för mig att jag har nåt mer på planeringen idag men kan inte komma på vad... hehe.
I morgon ska jag till grebbestad med pappa. vi skulle måla nåt vad det var..

Igår jobbade jag.. sen hade vi en verkligen trelvig tjejkväll hos pia/på stadt.... När klockan var 1,45 hämtade jag jackan o traskade hemåt. Väl hemma var jag hur pigg som helst o låg o tjatade hål i huvudet på calle i typ en timma innan jag somnade hahah..stackarn hade legat o sovit i flera timmar då..

Oj vilket långt inlägg det blev...
Pöss på er

Kommentarer
Postat av: Christin

Hej! Vi ska bygga lösvirke hus....Va kul att ni har köpt hus!!! Vad är det för hus då??? Hoppas allt är bra kram

2009-06-09 @ 14:46:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback