denna eviga väntan

Hej hopp!!

Sitter här som vanligt o väntar på ett ytterst viktigt besked... Känner på mig att det blir negativt idag med.. men det återstår att se... Den dagen det positiva kommer ska ni få veta... Det lovar jag... Känns som att det kan bli dumt om man skriver för mycket och fel personer av nån anledning skulle komma in på sidan.. Men snart får ni veta....

Ska snart fixa mig lite lunch..Sedan ska jag ner till studion o fixa lite...I eftermiddag är inte planerna klara.. beror på vad klockan blir. när jag e i studion...

I morgon ska jag jobba (gå bredvid) på den avdelningen jag ska va i sommar.. Ska bli kul. Det är ju en demensavdelning så det är lite annat än de andra jag brukar vara på.. Ska bli riktigt spännande med nåt nytt.. I morgon eftermiddag kommer min babe hem då.. Det blir myyys.. Förhoppningsvis präglas fredagen av grejer som har med beskedet ovan att göra. Dessutom ska vi hämta våra nya soffor... det är några som hört av sig o är intresserade av soffan men än är den inte såld.. kom o köp!!!

fredag kväll bygdegårdsfest, lördag jobb och sen tjejkväll hos pia.. Sön inget planerat..

Mat nu... Pöss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback