allt för att slippa måla

Jag kommer inte komma undan målningen. det är lika bra att köra igång... Blev en öl på stadt så jag fick lämna bilen.. I morgon ska jag springa o hämta den så jag får lite motion oxå...Spelade ju tennis med styvsyrran förut.. Fasen vad kul det var.. vi ska köra nån mer dag i veckan... Ska försöka få med mig calle nån dag oxå...

Köpte en slushpuppie på vägen hem.. Den var asgod....... I en minut.... sen blev den så sör så jag fick slänga den.... hmm typiskt..

Nu ska jag faktiskt byta om o ta tag i den jävla målningen,,, I morgon kväll ska jag jobba.... Dessutom kommer mi älskling hem... Saknar såååå...

Jag har världens bästa hus med världens underbaraste kille som jag älskar över allt... :) Kan man ha det bätte.. På lördag ska vi ut o äta... Då ska vi fira :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback