Nyårslista

1. Gjorde du något 2008 som du aldrig gjort förut?
Absolut....
2. Höll du några av dina nyårslöften?
Jag hade inga...
3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar 2008?
Hmmm näe jag tror inte det..
4. Dog någon som stod dig riktigt nära?
Näe faktiskt inte
5. Vilka länder besökte du?
Många!! Danmark, Tyskland, Tjeckien, Österrike, Italien, Slovenien, Kroatien, Finland
6. Är det något du saknar år 2008 som du vill ha år 2009?
Mycket pengar :)
7. Vilket datum från år 2008 kommer du alltid att minnas?
Hela Juli!!
8. Vad var din största framgång 2008?
Bli klar med skolan
9. Största misstaget?
Hemligt..
10. Har du varit sjuk eller skadat dig?
Stukade foten så jag fick gå på kryckor
11. Bästa köpet?
Vet inte faktiskt...
12. Vad spenderade du mest pengar på?
Resan i europa
13. Gjorde någonting dig riktigt glad?
Calle
14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2008?
Jason Mraz- I´m yours och girlfriend med avril lavigne
15. Var du gladare eller ledsnare 2008 jämfört med tidigare år?
Gladare tror jag faktiskt
16. Vad önskar du att du gjort mer?
Jobbat kanske :)
17. Vad önskar du att du gjort mindre?
Stressat
18. Hur tillbringade du julen?
Jag och min älskling åkte runt till alla våra släktingar
19. Blev du kär under 2008?
Ja, verkligen!!
20. Favorittidning?
Veckorevyn (jag vet att jag är lite för gammal men iaf)
21. Favoritprogram på TV?
Gossip girl
22. Hatar du någon nu som du inte hatade i början av året?
Nej, jag hatar sällan människor
23. Bästa boken du läste 2008?
Flyga drake
24. Största musikaliska upptäckten?
Ingen aning faktiskt.... gillar det mesta
25. Något du önskade dig och fick?
En ny lägenhet
26. Något du önskade dig men inte fick?
En ny vinterjacka ;)
27. Årets bästa film?
Mamma Mia
28. Vad gjorde du på din födelsedag 2008?
Jag firade med familjen lite lätt
29. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre?
Nja inte direkt
30. Vad fick dig att må bra?
Calle vännerna o familjen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback