Singstar o konstiga saker

Hej! Hanna o min kusin Lotta har vart här en sväng o ätit glasso sjungit lite singstar. Härligt värre.

Har fått veta nåt väääldigt hmm konstigt o överraskande idag... Trodde nästan jag skulle brytt mig mer men helt ärligt så känns det ingen speciellt.....Beror nog på att jag är hur lycklig som helst över att allt blev som det blev och jag har aldrig vart lyckligare än nu :). Men men.. blev iaf väldigt förvånad och lite besviken att jag inte fick veta det från rätt person.. men men... Ni som är nyfikna på vad jag snackar om kan väl fråga eller nåt.. jag vill inte lägga ut det i bloggen.

I morgon är jag återigen ledig vad jag vet än då... Ska göra klart på min storstädning då som har inkluderat rensning av garderob m.m... Sen ska jag förbi gymet o göra mig lite stark tänkte jag...

Hörs... go natt

XOXO

Kommentarer
Postat av: Helena

Hej! Ja mycket förvånande... Hoppas du har en bra dag idag. Själv sitter man på jobbet, väntar på att datorn ska starta om sig...den är lite knas! Hoppas vi ses snart. Kramar


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback