Nytt år

Hej på er!!
Så var det 2009 då :) Jag har riktigt stora förhoppningar på detta år och massa kul saker kommer ske. Är klar med skolan o ska försöka jobba så mycket som möjligt. Hoppas på något vik elller så under året. Ev kommer jag att plugga något mer till hösten men det beror lite på hur allt ser ut med jobb och så. Calles hus i Lavad kommer säljas under våren och ett gemensamt boende ska införskaffas. Om det blir hus eller lägenhet återstår att se. Sen hade ju Calle andra spännande nårslöften men dem får vi vänta med ;).

I maj åker vi till Tunisien, det blir underbart... Kan säkert bli en helg med skidor nu under våren också...

Kommer nog bli ett bra år iaf.. Kan det bli något annat när jag har världens bästa familj o vänner och en pojkvän jag älskar.... :)


XOXO


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback