Jag o han- lista


Vad heter ni? Hanna och Carl- Magnus (alias calle)
Hur träffades ni? Gemensam kompis Hanna
Hur länge har ni varit tillsammans? Ett halvår ungefär
Är ni förlovade? Nope 
Bor ni ihop? Nja han bor la hos mig typ men i sommar köper vi nåt ihop..
Har ni barn? En evo6a ;) (calles men iaf)
Har båda körkort? Givetvis har vi det..
Kommer du ihåg er första kyss? Japp!!! I min fars kök ;)
Vem sa "Jag älskar dig" först? Calle sa det först...
Vem är äldst?  Calle
Vilka stjärntecken är ni? Jag är vädur o calle är nåt annat. han fyller år 8 nov iaf
Vem fyller först på året? Jag som fyller i april
Vem är längst? Calle men det skiljer bara typ 4 cm
Vem sjunger bäst? Calle vinner oftast i singstar... men jag kan iaf spela gitarr, det kan inte han ;)
Håller ni i handen på stan?  Mmm ganska ofta iaf
Kände ni varann innan ni blev ihop? Japp lite halvt sådär
Vad har ni gemensamt? Vad har vi inte gemensamt?? Vi är ganska lika i sättet tror jag..
Blev du kär i första ögonkastet? näe det tog ett år ;)
Har ni någon speciell låt?  Skulle vara girlfriend i så fall haha...
Har ni några "fri kort"? Jodå. Han har jennifer aniston o jag har sergio ramos
Har ni stora framtidsplaner? Jorrå. Hus o barn men inte i morgon.. Iaf inte det sistnämnda.
Har ni gråtit i varandras armar? Jag har gjort det iaf... o calle litegrann oxå..
Har ni varit utomlands tillammans? Bara i finland och danmark men i Maj åker vi till tunisien
Vilket är ert bästa minne tillsammans? Oj vad svårt. kan komma på 100 underbara minnen trots att vi inte varit tillsammans länge. Hade en väldigt mysig helg i fredrishamn i höstas.
Vem lagar bäst mat?  Det är nog jag då.
Vad gör ni en vanlig vardagskväll?  Kollar på tv kanske.
Ger ni alltid varandra en puss när ni ses?  Jaaaa!!
Bodde ni långt ifrån varandra när ni träffades första gången? Lidköping och Lavad ;)
Blir du lätt svartsjuk? Hmm det har hänt men inte ofta.
Ringer eller SMS:ar ni mest? Ringer men vi skickar oxå
Brukar nån av er prata i sömnen? Nej inte calle iaf o vad jag vet så gör inte jag det heller.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback