En lista

Är lite smått uttråkad så här kommer en lista


OM DIG.
1. Hur mycket är klockan just nu? Klockan är 23.18
2. Namn? Hanna Birgitta Söderström
3. Vart bor du? I Lidköping
4. Hur många barn vill du ha? 2 skulle jag tippa på
5. Vill du gifta dig? Japp det vill jag
6. Har du ätit sushi? Nej har tyvärr aldrig blivit av.. vill prova det
7. Favoritglass? Sandwich
8. Hur många olika sorters flingor har du i kökskåpet? Inga faktiskt
9. Humör? Helt okej

FYRA GREJJOR.
1. Har du någonsin blivit jagad av polisen? Haha JA... 2 ggr dessutom. En gång i gbg o en gång i bilen :)
2. Har du en hund?  Näe och jag vill inte ha nån heller
3. Sover du helst själv eller med någon? Sover helst med Calle förstås <3
4. Tror du på spöken? Egentligen inte men ibland är jag rädd för dem

SKULLE:
1. Skulle du vilja vara längre? Näe jag är nöjd med mina 174 cm över jorden
2. Skulle du vilja väga mer? Näe
3. Skulle du vilja ha sex nu? Hemligt
4. Skulle du vilja dricka dig full nu? Näe fy vad jobbigt

KAN.
1. Kan du röra på öronen? Bara om jag får använda fingrarna ;)
2. Kan du slicka dig på näsan? Om jag får dra lite lätt i tungan
3. Kan du kolla i kors med ögonen? Ingen aning. Hur gör man
4. Kan dina föräldrar lita på dig? Jorrå
5. Kan du låta bli att prata på 4 timmar? ´Ja men jag blir lite uttråkad
6. Kan du va på en fest utan att dricka? Japp, Var det senast förra helgen men det är inte lika kul.
7. Kan dina vänner lita på dig? Givetvis
8. Kan du tänka att pierca dig i naveln? Näe vill inte ha nån piercing
9. Kan du suga? damsuga? Ja
10. Kan du låta bli att spendera pengar i en affär om du har pengar? Nja varför ska jag då låta bli det :)



HAR.
1. Har du någonsin ljugit för dina föräldrar? Vem har aldrig gjort det. Speciellt i tonåren
2. Har dina föräldrar sagt att dom älskar dig? Yess
3. Har du syskon? 2 äldre bröder. Carl o Johan
4. Har du någonsin haft sex med någon? Kan ha hänt
5. Har dina föräldrar ljugit för dig? Det har dom säkert gjort nån gång
6. Har du varit full den här månaden? Jag, hanna o lotta var la inte spik när vi sjung singstar.
7. Har du redan tröttnat på dom här frågorna? Näe sånt här är ju jättekul.
8. Har du borstat tänderna den senaste timmen? Nej, men kommer göra det den närmsta timmen.
9. Har du pussat någon som är fyra år äldre? Hehe absolut
10.Har du haft sex med någon som är tre år äldre? Calle är tre år äldre men det var ju iofs inget svar på frågan ;)
11.Har du haft ett förhållande med någon som är fyra år äldre? Inte exakt 4 år äldre men mer än 4 år äldre..
12.Har du blivit påkommen när du har haft sex? Inte vad jag kan minnas
13.Har du haft sex med mer än tre personer? Har haft fler än tre förhållanden så får ni fundera på det
14.Har du ljugit på någon fråga än då? Näe

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback