Äntligen torsdag

Hej hej!

Igår försökte jag hålla mig vaken så länge som möjligt för att kunna sova länge idag eftersom jag ska jobba inatt.  Var tyvärr ganska trött o vid ett-tiden var jag tvungen att slå igen de blå.

Vaknade vid 11 idag o på dagens schema står städning+tvätt högst.. Funderar på att träna oxå eftersom det troligen inte kommer hinnas med i morgon men vi får se vad klockan blir, vore i vilket fall gött.

Calle kommer hem i em/kväll. Hoppas vi hinner träffas en sväng innan jag börjar jobba vid 21. Han ska va hemma hela nästa vecka och jobba i stan.. Vi kommer även lägga ut hans hus på blocket i helgen elelr nästa vecka. Det ska ligga där tills vi renoverat klart o är det nån som hör av sig innan så är det ju bara bra. Är det inte det så kopplar vi in mäklare när det är färdigt.



hitta bara en suddig mobilbild, men iaf :)

I morgon när jag vaknat ska jag hämta kajsa o Sara i Uddevalla.. På kvällen skulle jag nog träffa dem lite oxå tror jag. På lördag är det födelsedagsfest hos Linda... Efter denna helgen ska jag INTE gå på fest på evigheter... ¨Då ska jag sitta hemma o blega melodifestival på lördagarna :)

Måste gör mig i ordning..
XOXO

Kommentarer
Postat av: Helena

Då tycker jag vi ser på melodifestivalen någon helg och dricker lite vin ;) haha. Ha en bra helg! Kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback