AAAJJJJJ!!!

Har precis kommit ur duschen. Jobbade i natt ca 21-7 så har sovit hela förmiddagen. Har en jävulsk mensvärk så har bäddat på mig älsklingens kläder i form av mysbyxor o luvtröja och en film ovanpå det :) Kom iaf på vad lycka var förut 2 ggr på typ 1 min. Det första var att jag trodde att jag bara hade en ipren hemma så jag var säker på att jag skulle få masa mig iväg till apoteket, så öppnar jag badrumsskåpet o hittar en hel karta :) 2a gången var när jag insåg att godisbegäret var på topp och konstaterar att jag har 2 st kitkat i köket... ÅHHH!! GLÄDJE!!!

Har funderat länge på vart jag ska jobba i sommar o har vägt olika faktorer fram och tillbaka. Nu har jag bestämt mig för majgården där jag trivs allrs bäst men jag ska byta avdelning till en avdelning med enbart dementa. Blir lite annorlunda jobb men mer med psykiatribiten som jag är inriktad för. :) Ska bli sjukt kul och nu ser jag verkligen fram emot att jobba där i sommar. Sa förstås att jag även kan va ett par veckor på min gamla avdelning om det behövs... Älskar både personalen och de boende där ju men det är bra att pröva nåt annat....


Majgården



Calle kommer tyvärr inte hem förrän i morgon o då ska jag jobba natt men han ska iaf va hemma hela nästa vecka så det är inte hela världen.. .kan ju ha hans kläer i fred nu ;) 





Idag ska jag inte gå utanför dörren.(möjligen köpa godis). Nu ska jag äta gårdagens rester av köttfärssås o spagetti sen ska jag ligga i soffan o se på tv... såå gött.

Grattis på namnsdagen till 2 av dem jag tycker bäst om.....carl o calle...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback