viktoria o daniel

Jag äääälskar att läsa om kändisar.. jag vet att det är ytligt, att dom är vanliga människor (är kungafamiljen oxå det??) osv men jag tycker att det är kul o spännande o läsa om det iaf.. Så nu i veckan när nyheten kommit ut att viktoria o daniel ska gifta sig så läser jag allt jag kommer åt. Läser ALLA texter om dem på typ aftonbladet och igår satt jag o kollade på den drygt 16 min långa preskonferensen..:)

Men det stora frågan är ju: hade jag vart lika intresserad av kungafamiljen och detta bröllop om jag inte hade tyckt att Daniel är en av sveriges hetaste celebriteter. Han är ju trots allt grymt vacker o se på.. :) Fast jag blev lite besviken på hans kläder... Han ska ju ha en lite slapp look med en keps som pricen över i:et. Men men det passar sig kanske inte för en blivande prins...



Här är han i sitt esse

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback