Trött tröttare Hanna

Hej på er!

Har jobbat natt nu..Borde sovit en stund till men det gick inte minssan.. Tur det bara var en natt.
Igår vilade jag mig på eftermiddagen, sen åkte jag o handla lite o åkte förbi cheapy. Hade lovat darling o kolla efter golvlister och golvfärg... Lister hittade jag bra men vad DYRT det var med golvfärg.. 500 spänn för 1 burk.. Lär ju säkert behöva 2 burkar iaf.. hmpf...

Nu ska jag käka lite och sen om 2 h är det dags o träna 95orna. Skulle ju egentligen åkt iväg på match med dem på söndag men nu ska jag jobba istället så då skulle snälla mikael ta hand om det så jag måste lämna över dräkterna o berätta lite om vilka som är med och inte osv.

Efter innebandyn kommer darling hem. Underbart!!! I morgon kanske kanske kanske jag ska laga inbakad fläskfilé till honom.. Det är det godaste som finns men det tar sån jäkla tid....jaja vi får se. Näe nu tror jag att mina korvstroganoff rester från igår ropar på mig från kylskåpet

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback