torsdagar är bäst

Hej på er!

Torsdag idag då :) Jag gillar torsdagar allra bäst. Min babe kommer hem och helgen nämar sig :)

Sitter o väntar på att klockan ska bli 12 då pappa ska komma på besök o äta lite lunch. Har iofs inte börjat med maten än men jag tror det går rätt så fort.  när pappa sticker tillbaka till jobbet får vi se vad klockan är. Är det inte så mycket så kanske jag svänger förbi brorsans fotostudio o målar lite annars sitter jag framför datorn o väntar av tiden till 15.30 då ja ska till idrottens hus :)

Vad händer i helgen då tro? I morgon blir det till att greja o fix i huset. Ska skruva upp dom sista gipsskivorna och sedan måla för fullt.

I morgon kväll, inga planer.. Kanske skulle mysa till det med lite räkor o vin eftersom vi ska bort på alla <3 dag. På lördag ska jag iväg med 95orna till vänersborg och spela. På lördagskvällen blir det mat hos brorsan på kinnekulle.
 
Söndagen börjar med barnkalas. Brorsans båda ungar fyller år och det ska vara kalas för kompisar på förmiddagen och jag har lovat att hjälpa till.. Kan nog bli en upplevelse.. Kanske aldrig i mitt liv vill ha barn efter att ha varit där ;)

Nu ska jag laga mat..

XOXO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback