Lista

Tio saker, två alternativ

1. Kärlek eller lust? Kärlek
2. Hår eller ögon? Hår
3. Katter eller hundar? Hundar
4. Några få bästa vänner eller jättemånga "vanliga" kompisar? Några få bästa vänner hellre
5. TV eller Internet? Internet
6. Coca-cola eller Pepsi? Cola tror jag
7. Vild utekväll eller en romantisk hemmakväll? Hemmakvällen.. men ibland utekvällen
8. Pengar eller lycka? Lycka
9. Dag eller natt? Natt
10. MSN eller mobil? Mobil

Tio "Har du någonsin..."

1. Blivit påkommen när du försökte smita hemifrån? Nej det tror jag inte
2. Brutit ett ben? Nej, det har jag inte gjort
3. Gjort nåt du ångrar? Japp det har jag
4. Hoppat Bungee Jump? Nej, är nog lite för feg för det
5. Ljugit för någon du tycker om? Ja det har jag
6. Ätit en hel tårta? Nej.. Tårtor e rätt stora
7. Gjort bort dig offentligt? Det händer oftast.
8. Velat bli tillsammans med ditt ex igen? Mmmm
9. Gråtit när ett husdjur dog? Har inte haft husdjur
10. Velat försvinna? Japps

Tio Senaste...

1. Telefonsamtalet du gjorde? Sarah igår efter träningen
2. Telefonsamtalet du fick? Calle undra om jag ville luncha
3. Personen du va med? Calle
4. Roligaste grejen som hänt? Att jag e i final i radiotävlingen
3. Du va i en bil med? Calle igårkväll
4. Gick på bio med? Var med Calle, Pia o Niklas senast.. I skövde
5. Va och shoppade med? Oj har inte shoppat på länge faktiskt.. så jag minns ej
6. Du kysste? Kan ni gissa det ja?? ;) kan det möjligen va calle
7. Du skrev till på myspace? Jag har inte myspace
8. Du kommenterade? Vaddå kommenterade
9. Du tillbringade natten med? My darling
10. Du kramade? Samma som ovan :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback