Kaaallllt

Hej! Sitter i soffan och ap-fryser. Svinkallt jue..Sitter dessutom och nyser massvis så frågan är om den kombinationen betyder att jag är på väg att bli förkyld eller om jag fryser för att jag bara har linne på mig och nyser av allt slipdamm som jag fått in i näsan idag... hmm förhoppningsvis är det de sistnämnda.

Började iaf dagen med ett besök hos frisören. Blev en klippning med mycket uppklippt så jag typ kan ställa upp det om jag vill fast det långa är fortfarande långt :) Blev bra iaf (tycker jag själv åtminstone hehe).

Sen drog vi vidare ut till huset i lavad o fortsatte på renoveringen. Börjar faktiskt se slutet på det nu. (på övervåningen iaf). Alla väggar är färdigmålade, golven färdiga, målat fönster... Det som är kvar är ju att spika lister och dra upp el och vvs men dom grejerna sköter darling bättre än jag :)

Nu ska jag nog väcka Calle o tvinga med honom ut på stan.. Tror han är måttligt sugen men vi måste ändå förbi systemet så han får snällt traska med.

I morgon jobb hela dagen sen fest och på söndag kväll jobb igen.. Denna helgen kommer jag träffa darling alldeles för lite. Tur vi ska åka bort o bo på hotell nästa helg :) Kanske blir en tur över till danmar då oxå :)



En bild från förra gången vi var i danmark :) Haha gör en snygg min som jag ALLTID gör på kort


Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback