Hej hej

Hej! Jag har aldrig nåt intressant o skriva för tillfället känner jag.. men men take it or leave it ;)

Idag har jag vart o målat i brorsans studio igen... Är helt okej kul faktiskt..bättre än o inte göra nåt för rastlösa mig...

Har börjat kika på ny bil! Audi RS4... Vi får väl se.. Baby är ju väldigt spontan av sig o kan ångra sig från dag till dag... Den ser iaf ut som en vanlig familjebil men har närmare 500 hk.. coolt ;)

Har även börjat kika mer på ett annat hus.. Ett stort 1½ plans... very nice.. Men vi får se vad det kan bli när det andra huset är sålt..

I veckan finns inga större planer... Ska iväg till töreboda för sista sammandraget med 95orna på söndag. Väntar på nästa helg istället då jag o baby ska till Malmö o gå på hema o villa mässa.... Fråga lite frågor o snika lite kataloger (o godis o pennor o sånt såklart om det finns, man ska snika allt man kan på mässor haha).

Nu ska jag duscha...

XOXO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback