God natt

Hej!

Nu har jag suttit och läst igenom 25 sidor om att bygga på sjölunda (heter det på eller i sjölunda??). Allt verkar bra o tomterna är billiga.. Det är bra!!! Sa just till calle att man kunde välja på alla värmesystem, han svarade att han då ville ha fjärrvärme men nu när jag tittat vidare verkar det inte som att det fanns o välja på.. hmmm typiskt.. får berätta det i morgon. :)

I morgon kommer min far hit o äter lunch. Ris o någon grytbitsröra får det bli. Sen är det innebandyträning med 95orna... Blir bra det. Sen är det ju torsdag i morgon förstås så min käre babe kommer hem... Längtar massvis efter honom.

Såg på scrubs precis o turk sa nåt såå fint till carla så jag fick fälla en liten tår : Jag vet att jag älskar dig för när jag ser på dig så ser jag framtiden med minibuss, barn m.m. och det skrämmer mig ingenting... Lät mycket bätte när han sa det men iaf ;)

Ska sova nu..
XOXO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback