gammalt hus o nytt hus

Hej på er!!!

Igår kväll hände nåt konstigt med mig.... jag blev skiiit-yr, fick huvudvärk o mådde illa...  Kändes typ som att jag hade druckit 17 vinflaskor nonstop, fast jag egentligen bara druckit vatten. Jag kunde inte gå utan vinglade bara... As- skumt. Kan det ha vart nån form av migrän? Jag har aldrig haft migrän förut men.. jaja det gick över när jag fick i mig en ipren o lite mat.

I eftermiddag ska vi åka ut och greja lite med huset i Lavad.. Både jag o Calle är så trötta på det huset att vi önskar det kunde säljas idag så vi kunde få nåt ordentligt o bo i. Min lägenhet på typ 52 kvadrat är ganska liten för 2 pers.

Igår hittade vi ett hus som vi tyckte skulle passa oss fint så vi åkte o kikade lite på det men det var nog inte så bra ändå.. Bara 1 sovrum + att taket var dåligt byggt (enligt calles mamma som e arkitekt så hon är nog att lita på när det gäller husköp ). I vilket fall så var det väl lika bra det eftesom vi bör få sålt lavad innan vi skaffar nytt... Vi måste bara få tummen ur göra klart det som behövs inför en försäljning.. Tur att jag har en handyman ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback