Det stora tv kriget :)

Hej på er!

Jag sover ju så länge på mornarna när jag inte behöver gå upp. Börjar störa mig lite på det själv men finns lixsom ingen mening att skynda upp heller. Denna veckan har jag iaf konstaterat att det var bra att jag bytte till en högre sms signal nu när jag bytte telefon eftersom jag väldans ofta får sms typ vid 10 tiden... då vaknar jag ju o går upp :) sen kanske 10 inte är så tidigt iofs men ändå..

Idag tänkte jag sätta mig o kolla på mamma mia när calle jobbar (han jobbar faktiskt i Lidköping denna veckan =) )
Allt är positivt med att ha honom hemma... MEN man får inte välja tv program hela kvällarna.. När jag var sambo förut hade vi tre tv apparater så det gick alltid o se på varsin tv men nu har vi bara 1 så det gäller att kompromissa... hehe. När vi får större boende får vi nog fixa in en tv till för tillfällen då jag får Mamma Mia feber eller han får abstinens av jakt o fiske (jo det händer faktiskt :).

Ska träna idag eller i morgon oxå. Den nylackade bilen står färdig i skövde så den ska hämtas antingen ikväll eller i morgon och den måste transporteras på trailer så det tar en stund... Sen är det bara o vänta på våren så ska jag nog lyckas utnyttja alla 450 hk i bilen ;)

hörs sen
XOXO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback