Hej igen

Jag återkommer här när man minst anar det.. Sån är jag.. lite hemlighetsfull sådär :) Julen har vart kanon.
Julafton firades på 3 olika ställen med god mat och dryck (och snaps som inte kan räknas till god dryck förstås), många fina julklappar t.ex. världens finaste, underbaraste goa jacka utav världens finaste, underbaraste goa sambo :) Pengar som vi köpte hemmabiosystem för, lite böcker, en dejt med hela familjen den 23 januari på relaxavdelningen på campingen :)

På juldagen hade vi först besök av delar utav calles familj som bjöds på lite frukosot. På kvällen var det äntligen dags för vår inflyttningsfest som var hur lyckad som helst.. Var verkligen skitkul o jag tror att alla andra tyckte det oxå.. det verkade så iaf :)

Annadagens spenderades i nya bandyhallen med villa- kungälv.. Storseger för villa! Kul! Sen var det middag hos farsan o anita...God mat o dryck återigen.. Tur det finns några vita mellandagar mellan jul och nyår.. ;)

Igår var jag o babe på kinnekulle och åkte skidor. Var riktigt kul och mysigt. Backen är inte så vidare lång bara och den var inte ens öppen ändå upp så det blir mest liftåkning. Backen tar väl typ 30 sek att åka.. men men. det var kul iaf..

Nyårsafton idag då.. Vi ska snart åka o handla ingredienser till efterrätten som vi fått i uppgift att göra för kvällen. Kl14 blir det lite pulkaåkning o lekar med farsan o lite annat fölk..  Kvällen spenderas i råda med johan, evelina, pelle o johanna också förstås älsklingen.. Ska bli trevligt värre.

Nu ska jag se om jag kan väcka upp slöfocken jag delar säng med ;)
Ha ett underbart 2010.. Det ska jag ha! Jag tror att detta kommer bli mitt bästa år ever och då är 2009 väääldigt svårslaget..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback