2009

1. Gjorde du något 2009 som du aldrig gjort förut?
Jag blev husägare.. :) det är nog bara 1 gång i livet :)
2. Höll du några av dina nyårslöften?
Jag hade inga...
3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar 2009?
Ja.. o typ en miljon blev gravida..
4. Dog någon som stod dig riktigt nära?
Nej
5. Vilka länder besökte du?
Danmark, tyskland, tunisien
6. Är det något du saknar år 2009 som du vill ha år 2010?
Kanske det ...
7. Vilket datum från år 2009 kommer du alltid att minnas?
20 maj när vi åkte till tunisien..
8. Vad var din största framgång 2009?
Helrenovering av huset. :)
9. Största misstaget?
vet inte..
10. Har du varit sjuk eller skadat dig?
Jag var magsjuk, och hade lite ryggont.
11. Bästa köpet?
Nu är jag tjatig men huset :) o vår volvo.
12. Vad spenderade du mest pengar på?
Huset igen..
13. Gjorde någonting dig riktigt glad?
Calle förstås..
14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2009?
Jag får lixom ingen ordning med winnerbäck, lady gaga pokerface,
15. Var du gladare eller ledsnare 2009 jämfört med tidigare år?
Gladare, absolut
16. Vad önskar du att du gjort mer?
Träffat min äskling.
17. Vad önskar du att du gjort mindre?
suttit vid facebook ;)
18. Hur tillbringade du julen?
Den har ju inte varit än men den kommer spenderas med familjen o darlings familj
19. Blev du kär under 2009?
Det var jag redan innan men det ökar lite för varje dag ;)
20. Favorittidning?
Korsordstidningar ;) pensionärigt va?
21. Favoritprogram på TV?
Paradise hotell, semestersvenskar
22. Hatar du någon nu som du inte hatade i början av året?
Nej, jag hatar sällan människor
23. Bästa boken du läste 2009?
Åse med denise rudberg
24. Största musikaliska upptäckten?
Melissa Horn
25. Något du önskade dig och fick?
Ett huss
26. Något du önskade dig men inte fick?
En röd peakjacka, men det är jul snart så vem vet..
27. Årets bästa film?
Vet ej....ser inte så mycket film.
28. Vad gjorde du på din födelsedag 2009?
hade lite folk hemma på fika..
29. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre?
Jag kunde fått ett fast jobb
30. Vad fick dig att må bra?
Calle vännerna o familjen


Kommentarer
Postat av: zandra

Tjena!! Vi har inte bokat ännu.. Men kollar på resa ca. 22 feb-16 mars.. så någon gång runt de datumet!

Har än så länge inga planer på exakt vart vi ska men de lutar åt krabi, phi phi & sen upp till koh samui, koh tao och koh phangan.. Vart va de ni hade bokat hotel de första då? Några tips? kraam


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback