Måndag

Hejsan hejsan!! Så var det ny vecka igen o babe är tillbaka på jobbet :(.. Jag har också jobbat idag.. Dom ringde i morses o frågade om jag kunde jobba, så 7-15 har jag slitit...

Var hemma en stund nu och ska snart göra mig redo för träning. Idag skulle vi tydligen ha mycket teori inför onsdagens träningsmatch och helgens DM (där jag nog inte är med).. Ska iaf bli gött o träna lite..

I morgon har jag ingen planerat.. Får väl se om jag ska jobba igen men jag tror inte det.. Annars ska jag nog åka och köpa kakel iaf..

Igår bokade vi milanobiljett så om ca 6 veckor sticker jag till Italy :) När vi är där möts Milan och Roma.. Får väl se om jag kan få med mig dom andra brudarna på det...

Borde nog gå i skolan i morgon oxå gissar jag... Fasen på tal om det måste jag läsa lite franska ikväll.. GAHH...

Näe dags att byta om o ladda... Hörs





Kommentarer
Postat av: Helena

Nämen Hanna franska...ojoj! Duktigt :) skulle jag nog inte klara... Hoppas allt är bra annars! Får synas en dag för lite fika eller vad som ;) Låter ju inte alls fel med Milano alltså! Kramar


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback