Lista

Har inte så mycket att göra så drar till med en lista

Klädsel
Vad har du på dig idag:
För tillfället jobb/myskläder.. Men ska snart duscha.. Sen blir det svarta jeansleggings, blekt tvättad jeansskjorta, svart flätat skärp och ev en schal..
Vad använder du just nu för skor: Har för tillfället ett par svart reebok men drar säkert på mig mina vita converse sen
Favoritfärg på kläder: Svart

Senaste person som
Sov i din säng:
Calle
Du pratade med: Calle
Du delade en drink med: Minns ej men det var säkert min älskling här med..
Du gick på bio med: Är det en skräll att det var calle????
Du gick på stan med: Hmmm det kommer jag faktiskt inte ihåg...
Skällde på dig: Det är inte så ofta folk skäller på mig..

Senaste
Låt du hörde:
Sitter o lyssnar på spotify men det är calles lista så det är inget bra.. ska kolla.......The Darkness
Film du såg: Vi satt och tittade på old school i fredags..
Mat du åt: Pizza
Kram: Min babe
Puss: samma som ovan..
Fest: Kräftskiva förra helgen
Känslan: Glad
Ilska: Igår när inget gick som jag skulle... Jag är rätt lugn men jag blir arg när jag inte klarar av saker.. Då kan jag bli helt tokig...
Resa: Tunisien i Maj
Glädje: När jag tidigare idag konstaterade att biljetten till milano inte var dyrare än att jag kan åka med.
Dröm: Minns ej faktistk..
Boken du läste: Läste ut Emma- mias dotter idag... hemsk men bra-
Personen du träffade: Min Familj.
Personen du pratade i telefon med: Jessica
Personen du fick sms av: Jessica
Gången du åt en 7-eleven korv: Korv vet jag ej men jag åt deras pasta för typ 2 v sen..
Gången du var utomhus: För en stund sen gick jag till och från bilen..
Gången du sov: I natt
Gången hela din familj åt middag tillsammans: 100 år sedan..
Saken du köpte: Pizza

Om dig

Namn: Hanna
Ålder: 24
Smeknamn: Assur
Syskon: 2 bröder
Sysselsättning: Jobbar, pluggar spelar innebandy
Bra egenskaper: tålamot, trevlig, glad
Dåliga egenskaper: Dålig förlorare
Linje/klass: På gymnasiet samhäll.
Hårfärg: brown
Ögonfärg: Blågrågrön
Skostorlek: oftast 39.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback