Hungrig

Hejsan svejsan!! Har precis betalat räkningar.. Finns det verkligen något som är tråkigare att göra??? Dessutom var det en jävla volvoräkning på 4 papp... KUL!!

Idag har vi kört skräp, försökt få ordning på min klädkammare (dåligt resultat) och nu håller calle på med dräneringen i trädgården.. Jag avskyr utomhus arbete så jag har tagit hand om räkningarna istället ;)..
 
Ska till skolan om en liten stund och ha psykologi och sen blir det lite franska senare... Inget kul att gå i skolan när calle är hemma men det får gå...

Nu är jag hungrig så jag ska nog släpa upp min käraste ur grunden och ta med honom att äta lite innan skolan... 

Ikväll beställer vi flygbiljetter.. JIHAAA

CU

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback