HEJ

Jag ser att jag har ett par tappra läsare som inte ger upp hoppet om att jag ska slänga in ett inlägg... :) Får göra det för er..

Vad har hänt sen sist.. Det grejas med huset, min älskling är i Norge och jag passade på att röja på krogen både i måndags och tisdags.. hade kul båda dagarna men klart roligast var tisdagen. :) :) :) *ler*.. Röjde ju som sjutton med underbara svägerskan.. Brorsan såg jag inte till direkt inne på stadt men jag gissar att han hängde mestadels på en barstol :)

Jag jobbar och står i... Har kommit på vad jag ska göra om ett år om jag fortfarande inte kommit in på polishögskolan... Men får ge det ett par ansökningar till. Jag har ju trots allt vart rätt nära.. Om jag inte kommer in söker jag en grej i vänersborg.. Träffade en person ute som fick mig att förstå att det var detta jag skulle göra.. :) Fick även höra i tisdags att jag skulle bli journalist, något jag ville när jag var yngre men nu tycker jag att det finns så många andra i familjen som kan det där bättre...Dessutom krävs det la typ 20,0 eller nåt o dit är det ju en bit.

Idag åt jag lunch i stadsparken med en annan svägerska (calles syster) i stadsparken.. mysigt såå..

Hade velat se jack wresvik idag men jobbade istället :(

Är ledig i helgen men först blir det jobb i morgon.. Mormor fyller år i morgon så det blir lite firande när jag slutat jobba... Har specialbeställt ett halsband till henne.. Ett hjärta som vi ristat in "mormor" i. Hon är ju världens bästa...

I helgen är det inte klart vad som händer än.. Om jessica får barnvakt så åker vi någonstans och röjer på lördag.. Jag tycker att hon måste komma från stan så jag har tjötat med henne men vi får se hur det blir.. Annars borde jag slipa och måla i köket så calle kan sätta upp köket när han kommer hem från sin fiskeresa om en vecka..

Funderar på att sova.... har precis konstaterat att min granne är politiker i socialdemokraterna i stan... han är trevlig ändå.. hjälpte mig med bilen häromdagen :)

Börjar få ont i halsen... Inte bra.... Har ätit mörk choklad till kvällsmat.... Ännu mindre bra... Åt på jobbet förut.. Stuvade makaroner och köttbullar... Det var riktigt gott... Väntar på mitt nya kök.. Börjar bli trött på utemat alltså.. Vill ha VANLIG mat.. Dessutom blir maten så jävla onyttig ofta när man äter ute..
 
Ojj vilket långt inlägg det blev... Kanske har saknat bloggandet... Men detta var ett engångsinlägg.. Jag är inte tillbaka än... detta var bara för er tappra som e kvar ;)

Nu ska jag göra mig läggaklar.... Ett ord som jag lärt mig av en härlig tant där jag jobbar... om ni inte fattar så ska jag borsta tänderna m.m. o sen lägga mig...

Puss

Kommentarer
Postat av: Helena

Hemkommen nu ;) kramar

2009-08-12 @ 22:48:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback