en dag som alla andra,,, typ

Hejsan! Vi håller på o grejar här hemma som vanligt. Jag har satt upp hängare i klädkammaren, diskat, tvättat och ställt in grejer i köksskåpen idag. Calle har dränerat för fullt.. han är så duktig som ligger o krälar under huset. Jag skulle ALDRIG vilja byta med honom..

Var en stund i skolan också. Hade bara en engelska lektion idag men det gick jättebra..

Ska träna kl 20 sedan kommer micke och johanna hit igen och nu ska vi försöka boka biljetterna till thailand.. Blev ju ingen bokat sist... Tycker att sidorna är krångliga och priser ändras varje sekund typ.. Men men hoppas vi hittar nåt bra iaf..

Jag har lyckats tappa bort mitt ena knäskydd.. Som tur är så har jag några gamla liggande... Men jag får köra med blått på ena o svart på andra knäet.. snyggt!!!

I mrorgon blir det forstättning på det jag har gjort idag.. + 2 engelska lektioner och träning

XOXO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback