Visning

Hejsan svejsan... Ny vecka igen då o inte långt tills vi drar till tunisien.. hmm 3 veckor på onsdag tror jag ;) Åkte ut till brorsan en sväng i förmiddags o lekte lite.. Hängde på lekplatsen med carl, märtha,hilma,Martin, Gustav o Irma. :) trevligt trevligt..

Sedan tog jag svängen förbi hemma o hämtade solglasögon.. Blir så hemskans ljuskänslig av ögondropparna jag använder för min allergi så jag kan inte köra bil utan dem typ nu...

Stack vidare till Lavad och städade och fixade lite. Goa svärmor kom också ut o hjälpte till och hade med sig mat till mig dessutom. Hade trott att det skulle komma mellan 5-10 på visningen kanske men vafan det var typ TJUGOFEM SÄLLSKAP som var intresserade av det lilla huset. Det är bara o hoppas att några av dom har tänkt bjuda nu då också..

Har vart ute o gått en sväng med Pia nu för en stund sen o kommer nog stupa i säng snart efter en låååång dag...

vafan håller swedbank på med förresten då??? Vart e min lön???? Jag behöver mina pengar...... jaja det finns väl dem som har det värre...

Hörs POK

Kommentarer
Postat av: Helena

Hehe ja det är apmycket folk som går på visningar och alldeles för få hus till salu! Vi ska kolla på ett hus i nästa vecka :) men det rusar väl iväg i budgivningen... Ha en go valborg! Kramar


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback