Storbloggarn

Tjenna! Inläggen haglar tätt... *IRONI*...

Calle har vart ledig veckan som varit så vi har vart o grejat i huset hela veckan.. I fredags var mäklaren där och senast på onsdag kommer det ut på hemnet. :) Sen hoppas vi på många bud snabbt så det blir dyrt o går fort hehe...

I Fredags var vi hemma hos brorsan en stund på kvällen o snickarade lite (jag snickrade personligen inte så värst mycket men hehe) och käkade pizza.. :) I Lördags var jag med Annsofi och småtjejerna på stan. Det var Iqbal dagen så vi köpte ballongar för förmån till barn i pakistan som ska få gå i skolan istället för att jobba..

Igår kväll hade vi lite kompisar här... Vi snackade ihop oss inför älvaslaget (brännbollsturnering i stan), sjöng singstar och drack vin... NICE!!! Idag har jag jobbat... Ska sova snart tror jag.. Min älskling ska ju åka till sthlm kl 4 i natt så han bör la sova ett par timmar.

Hörs
XOXO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback