skobråk

Jag och min sambo bråkar för tillfället... Det är ett allvarligt bråk.... Han skulle köpa skor, jag blev jätteglad o tänkte att nuuu äntligen ska det bli ett par snygga.. Men ICKE!!! Killen envisas med skateskor som är lika breda som ett helt lastbilsflak.. Jag berättar (inte för första och förmofligen inte för sista gången) att jag hatar skateskor och att jag sa tidigare  mitt liv att jag ALDRIG kunde va tillsammans med nån som hade skateskor.. Ytlig jag???? Dessutom säger jag att om jag skulle välja en bil o så skulle jag lyssna vad han tyckte om mitt val innan jag köpte den eftersom han kan mer om bilar... Jag kan mer om skor och mode.... Så varför lyssnar han inte???

I sommar ska jag iaf köpa ett par skor till honom utan att han vet om det osså ska jag gömma dom andra så han tror han tappat bort dem..Då ska han ÄNTLIGEN få ett par snygga...Till saken hör oxå att när vi blev tillsammans hade han rätt så snygga adidas-skor,, kan jag säga att jag blev lurad då????

Nu ska vi snart till stadt o äta fläskfilé buffé men sandra och philip..

hörs

Kommentarer
Postat av: Hanniiiiie

Du har helt klart blivit lurad.... Inget att tveka på!! :)

2009-04-27 @ 22:32:54
Postat av: Hanniiiiie

går ju inte kommentera.. men jag säger. japp du har blivit gravit lurad!! :)

2009-04-27 @ 22:33:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback