onsdag=städdag

Hejsan!
Så var det onsdag då och exakt 4 veckor tills vi drar till tunisien jag och min älskling...  Idag är det städ som står på schemat.. Har vart så jäkla trött i veckan så har inte orkat det.. Det beror nog på att min vårallergi har börjat smyga sig på lite lätt och då brukar jag bli hängig. Ska städa lägenheten med allt vad det innebär. Sen läste jag i H:s blogg igår att hon skulle städa bilen och kom då plötsligt på att det hade jag ju oxå lovat att göra i veckan. Åtminstone slänga all skräp som ligger i den.

Huset har inte kommit ut på nätet än... väntar o väntar.. :) Visningen är ju redan på måndag så det borde ju faktiskt komma ut idag tycker jag om inte visningen ska skjutas upp.

Nu ska jag fixa i ordning en tallrik havregrynsgröt o dessutom ladda upp mentalt för o städa......

POK

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback