Nattjobb it is

Hejsan. Gick upp för en stund sen vilket egentligen ät alldeles för tidigt eftersom jag somnade efter 8 men vad ska man göra när det är så ljust ute. Funderar  på o sätta upp nån mörk gardin som täcker hela fönstret o bara ha i natt. Har vit gardin nu o det släpper ju genom en anings ljus ;)

Har suttit utanför ett dörr hela natten i min ensamhet  haft nån typ av vak så det har vart fruktansvärt trist men dom sa att jag kunde ta med min dator inatt så så får det nog bli...
Räkna med massa bloggande från mig inatt.. Ska kolla nu om jag oxå kan hitta några trevliga spel som man kan roa sig med.

Pratade med älsklingen för en stund sen och han är på väg hem :) Hinner iaf träffa honom ett par timmar innan jag måste åka o jobba. Har suttit o kikat lite hus o hittat ett jag kan tänka mig, fick även en kalkyl från rörvikshus på det av deras hus vi tycker verkar trevligast.. Får se på måndag hur det går på visningen, om det kommer in några bud.


Nu ska jag duscha av mig och äta lite frukost o så så hörs vi säkert inatt om inte förr :)


POK


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback