Lek och bushuset

Hejsan! Har haft en bra tisdag. Mötte upp annsofi och bustjejerna på vårdcentralen förut.. Sedan tyckte annsofi att vi skulle göra nåt kul så jag föreslog lek och bushuset i stan som är ganska nyöppnat ( ja jag erkänner jag ville leka själv).. Var kul o kika lite där men det var nog mer för de mindre barnen kanske ;).

I morgon bitti kommer huset ut på nätet.. Sitter nu o kikar lite nya hus... Att bygga, köpa fint, köpa renoveringsobjekt, köpa lägenhet, hyra lägenhet eller köpa bostadsrättshus är frågan... Möjligheterna är oändliga... Men ett tag framöver får vi bo i lilla 2an.. det funkar ganska bra det med.. Vi har inte slagits nån gång än iaf... Fast i lördags knuffade jag lite på calle, varav han tappar balansen o ramlar över mig så jag slår huvud o käke in i väggen.. haha smidigheterna personifierade..

Det finns inget bra o se på tvn btw... TRÅK..


POK

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback