Hjälp att välja skor

Sitter fortfarande på jobbet om ni undrar.. 2,5 h kvar... Min babe har lovat att jag ska få nya mysbyxor och sneakers eftersom det blivit förstört när vi målat o grejat i huset... Myabyxor är ju ganska lätt o välja..Kanske väntar till nästa säsong startar så kan jag köpa ibks..Skor däremot krävs mycket tanke bakom innan man bestämmer sig.. Det ska bli dom sneakers jag går mest i så dom måste passa till allt... Hjälp mig att välja..

Dessa puma från www.shoenation.se


Dessa rosa adidas från http://www.sneakersnstuff.se/





Röda, höga puma från samma ställe som ovan



Nike-metallic från sneakersnstuff



Åhh nu e jag så trött att jag inte orkar blega mer

Kommentarer
Postat av: Helena

Puma och Adidas var snyggast enligt mig ;) Puma passar väl till mesta dock lite höga, men Adidas var coola!

Postat av: Mr Johan

De vita puma så klart Hanna, men akta så de inte blir skitna. Visst är det roligt med nattjobb o bara att sitta o blega. Har blivit en del sådant på mitt jobb.

2009-04-24 @ 11:00:52
URL: http://hv71.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback