Glad påsk

Hejsan hejsan! Det var längesen jag skrev nu.. Har inte haft tid o ork. Hela veckan har gått till att pyssla med huset.. Det ska läggas ut för försäljning förhoppningsvis nästa vecka beroende på hur mycket vi hinner i helgen.. Så jag har målat, målat och målat i veckan. Är fruktansvärt trött på allt vad penslar och målarfärg heter..

I måndags hade vi pappa o anita här på besök, dom gratulerade mig lite i förskott  eftersom dom är i grebbested i påsk.(fyller år i morgon.... Så nu fick jag sagt det med hehe). I present gav dom mig/oss 2 biljetter till U2 i sommar :) + deras nya skiva. Dessutom fick jag en prenumeration på NLT. Har saknat den nu när jag inte haft den på ett par månader men nu har jag den i ett år framåt :)

Nu på förmiddagen idag har jag jobbat en sväng på majåker.. Bara 3 timmar men det är något iaf :)

Ikväll blir det nog inget speciellt.. Var sugen på att gå ut med sandra o co men ekonomin stoppar mig nog tyvärr känns det som.. Blev en väldigt dyr månad med räkningar...

I morgon kväll ska jag o calle o mina syskon med sina qvinnor till mormor o äta o ha trevligt.. Ganska skönt att nån annan fixar kalaset åt en :)


Tror jag ska duscha nu... Blir nog inget lavad idag eftersom vi behöver måla o greja men det är lite för blött i träet för o  måla tydligen...Skönt givetvis o vila en dag men det vore la ännu skönare att bli klara med det..


Hörs sen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback