undra varför man är moderat o inte vill betala skatt GAHHHH

Stukade (trodde jag) min fot i söndags.. Foten blir inte bättre utan snarare sämre o sämre.. Svullnaden blir värre för varje dag och det knakar o knäcker i foten. Folk runt omkrig mig säger att det låter som om det kan vara en spricka... Får man nån hjälp???? NÄE!!! Började med att ringa sjukvårdsrådgivningen. Dom sa att jag skulle ringa distriktssköterskan på min vårdcentral så hon kunde TITTA på den.. Ville dom titta på den?? NÄE. För dom hade inte tid idag.. vafan vaddå inte tid???? Jag skulle återkomma om ett par dagar... Hoppas jag inte går o belastar en sprucken fot i onödan ett par dagar extra bara... Ringer istället sjukhuset som säger, ring din vårdcentral.. jag berättar som det är att dom inte har tid med mig. Då tycker hon att jag ska ringa andra vårdcentralen i stan där jag inte hör hemma egentligen... Hon kopplar mig dit osså får jag knappa in mitt telefnnummer.. Så nu väntar jag på att dom ska ringa upp mig.. Kommer säkert inte få komma in där heller... Då kunde jag ringa jouren efter 17 sa hon på sjukhuset... jaja gå en dag extra på jobbet kan väl inte skada... ELLER???

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback