stressad som alltid

Hej hej! Psykiatriprovet gick nog helt okej tror jag... Struntade i psykofarmakan.. hann inte läsa på allt så får ta den delen en annan gång.. jag tror iaf att sjukdomarna gick finfint.

Har precis ätit lite lax o innan dess pratade jag lite innebandy men mannen som har samma initialer som jag HS.

Nu ska jag strax dra iväg till ett studiebesök på ambulansen, sen blir det direkt till praktiken... Härligt!!! Gillar min praktik o tycker det är synd att den är slut redan :(..

Förresten så ringde de från kommunen förut och frågade om jag ville ha jobb på ett ställe till eftersom det inte blev så mycket just nu där jag brukar vara.. Jag tackade givetvis ja!! Behöver ju jobb efter jul så det är lika bra o köra igång.. blev jätteglad :) Ska gå introduktion två dagar där nästa vecka när jag har höstlov..

Nu ska jag äta några rutor mintchoklad (är värd det efter min nyttiga lax-lunch) o sen blir jag upphämtad av Hanna om en kvart...



XOXO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback