Jag har TID!!

Hej hej! Jag har för tillfället så ont om tid så jag hinner inte med mig själv eller nåt runt om... Skola, praktik och innebandy tar upp all min tid. Men nu har jag iaf fått tid över eftersom jag har stukat foten o hoppar runt på ett par kryckor, vilket gör att träningen får stås över i veckan.. Det var igår på uppvärmningen inför matchen som jag skulle vända mitt i löpsteget och trampar snett... Ispåse o högläge hela matchen..jaja så kan det gå när man är idrottsstjärna. det är la jag o zlatan som skadar oss ibland. hehe..

Får se hur mycket tid som kommer läggas på bloggen framöver... Nu har ju tillochmed blondinbella tagit paus o hon tjänar ju storkovan på bloggen så då måste jag som inte tjänar ett öre oxå ha rätt att ha så långa bloggpausar jag känner för..:)

Nu ska jag iaf sova...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback