Höstlov med inslag av jobb

Hej på er! Kul att det fortfarande finns några som är inne o kikar bloggen, trots att jag uppdaterar såpass sällan..

Är nyss hemkommen från stan där jag ätit lunch o gått på stan med Pia. Inhandlade en present till min darling som fyller år snart också hittade jag en helloweendräkt som blir perfekt på lördag. Jag ska vara BATMAN!!!! Hittade en barndräkt som såg rätt stor ut o den passade sånär som på att den är lite tajt i halsen men det får jag stå ut med :)

Om en timma ska jag åka iväg o jobba på majgården. Där har jag inte varit sen i våras men det blir nog bra. I morgon kväll börjar jag som timanställd på ett nytt ställe. Dom ringde faktiskt o frågade om jag ville ha jobb vilket var kul! Det måste ju tyda på att man gör ett bra jobb iaf :)

Jag funderar på att hoppa av min sjukvårdsinrikting och bara läsa psykiatrin. Eventuellt kan jag ju göra sjukvården nästa termin om jag känner för det. Fast i nuläget så känns det inte som att jag vill jobba på sjukhus o jag ser inte ens fram emot min praktik på IVA. Jag kände när jag var på behandlingshemmet att det är något i det stilen jag vill göra.

Nu ska jag försöka få i mitt nåt att äta trots att jag inte är hungrig o sen blir det jobb för hela slanten..

Hörs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback