Hmm studiefråga

Guten morgen alle leute!!

Jag läser ju i dagsläget 2 inriktningar på 1 termin. Det är ganska stressigt. Dels är det stressigt för att det är 1 miljon arbeten men mest för att det är 2 praktiker. Den ena har jag ju redan gjort nu på behandlingshemmet och den gav mig hur mycket som helst och i och med den förstod jag vad jag vill vidareutbilda mig till om jag inte blir polis.

Som det är tänkt nu ska jag påbörja min andra praktik på Intinsivvårdsavdelningen på sjukhuset om ca 2 veckor.

Jag har nu börjat överväga att hoppa av den kursen och därmed skippa 4 veckors praktik. Det kommer innebära 4 veckors ledighet (eftersom jag gjorde min första praktik när alla gick i skolan), då jag kan plugga klart alla arbeten, fixa det jag har lite rester i och jobba massor så jag får nån inkomst i december o framåt. Får ju bara 1 csn bidrag till o sen är jag helt inkomstlös så om jag kunde börja jobba redan i november varje gång dom behövde hjälp på något av dem ställen där jag jobbar så har jag större chans att få jobba vidare sen.

Ska kolla almanackan lite o se hur mycket arbeten som är kvar i sjukvården men det lutar nog åt att det blir ett avhopp. 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback