God Afton

Hejsan svejsan!

Har haft en bra dag idag! Vaknade vid 8 tiden. Låg i sängen o läste tidningen o sen läste ett par kapitel en en av gossip girl böckerna. Är kul att läsa om dem nu när man sett serien. Störande bara att vissa saker är samma. I serien är Serenas bror, lillebror och i boken är han storebror. Hmm skumt. När jag vart uppe o duschat kollade jag klart på Mamma Mia som jag påbörjade häromdagen... Mysig film a la 1000..

Var på stan och käkade lunch med Pia. En jättegod pasta med kyxklingspett.. Mums!!!

Har jobbat nu. Gick jättebra och det var kul att vara tillbaka på majgården där jag stormtrivs..
I morgon blir det introduktion på det nya stället jag ska börja på. Det ska också bli kul..

I morgon kväll kommer Calle hem också.. Perfekt!! Jobbar bara två dagar denna veckan.

Hörs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback