Storstädat

Hejsan!

Hade en trevlig middag med tjejerna på Harrys. Åt kockens toast och jalapeno poppers... Blev ramlösa och dricka. Var så kallt ute så jag orkade inte gå, o cykla i denna halkan är ju inte o tänka på med mitt dåliga balanssinne. Var iaf väldigt gott o trevligt.

När jag kom hem tog jag ÄNTLIGEN tag i den där städningen jag borde tagit tag i för ett tag sen. Började med att damma, sedan var det dammsugning, skurning av toalett (hela kaklet oxå) o sist men inte minst skurning av golvet, så nu skiner hela min gigantiska bostad och doftar citron :) I morgon plockar jag fram ljusstakar och dukar m.m.


Ska även plugga i morgon. Ska komma igång med mitt psykiatriarbete först tänkte jag. Jobbar bäst i press, därför har jag skjutit upp ALLA arbeten till sista veckorn som vanligt (hatar mig själv) ;)

Ska fixa lite glögg nu o belöna mig allt jobb jag gjort idag ;) sen ska jag sova o kanske läsa ut Jenny S (för andra gången)

Hörs i morgon..
XOXO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback