Sen morgon

Hej!

Tog mig sovmorgon idag.. . Är ganska skönt ibland när man inte behöver gå upp. Sen ska jag börja 8 i morgon och 7 på torsdag och ska vara tidigt hos brorsan (calle ska fixa hans fjärrvärme) på fredag så jag tyckte allt att jag var värd det :)

Igår gick min telefon sönder... jävla skit... Köpte den med abbonemang i juni och då var den värd typ 6000 spänn. Nu har det blivit en stor spricka på insidan av dispalyen så den inte fungerar alls... är helt svart på displayen förutom den jäkla sprickan som lyser upp. Fick låna en telefon av brorsan först... funka den?? NÄE!! Då var man tvungen att ha en tretelefon... Hata tre... Dessutom har inte tre några lånetelefoner.. Stört.. ska iaf aldrig mer ha tre när mitt abbonemang gått ut och jag råder ingen annan att ha det heller... SÅ nu var det sagt ..

Idag ska jag göra dom ärenden jag missa igår och åka o hämta nya vinterdäck till bilen.

Städa och fixa hemma ligger också högt på "behövs-göra listan"

Hej hej

Kommentarer
Postat av: Helena

Det var förklaringen till att du inte ville fika med mig och Therese då :) våra sms gick ju aldrig fram, testade och testade men fick bara tillbaka ett felmeddelande. Säg till om du har tid att ses någon annan dag ;)



Jag har förresten haft 3 en gång i tiden, min telefon gick sönder och jag gick upp till butiken på A6 och skällde så mycket för att jag inte fick en lånetelefon och då sa jag att då vill jag ha en ny...och tro efter mycket tjat och skällande så fick jag en sprillans ny telefon (likadan i annan färg) på plats och han tog den gamla...sen gick jag aldrig in där igen. Sa upp abonnemanget när det gick ut, syrran tog över telefonen ett litet tag till displayen bestämde sig för att visa allt upponed och spegelvänt! Sen ballade den ur totalt... Håller med helt enkelt, aldrig mer 3 eller 3 telefon! Halebop har aldrig krånglat! :) Kramkalas!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback