Ny vecka

Hejsan hoppsan!

Har haft en bra helg. Kvällen hos Pia o Niklas var väldigt trevlig får jag säga. Fick massa god mat och vin o kikade på idol. Jag håller hårt på Johan Palm. Hur söööt är han inte ;)

I lördags var det fest hos Sahl. Gjorde mig i ordning hos Hanna o hade trevlig eftermiddag. Kvällen var kanonbra.

Igår var det lugna gatan. Gjorde inte mycket alls. Var ute i Lavad en kort sväng och i Tofta en kort sväng. Mer var det inte men två gamla filmer hann rinna förbi på eftermiddagen, Svensson svensson och ogifta par :)

Idag ska jag plugga lite har jag tänkt sen är det träning från 15.30-19 typ. Är sååå besviken att tv4 har valt att sända Beverly hills i tv400...Sååå trist!! Vill ju se det... Får åka ut till Lavad i så fall men jag vågar nog inte vara ensam där ute hehe..

I morgon ska jag ut o käka litegrann med Therese och Helena. Nice nice, På torsdag skulle vår tränarstab kört popquiz men det var en som inte kunde så vi skjuter upp det lite.

Hej hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback