Julklappar!!!

Hej!
Idag hade jag psykiatriprov. Handlade om Psykofarmaka. Fick lite hjärnsläpp när jag satt där men det gick bra iaf. Kom på några grejer precis när jag skulle lämna in som jag hann skriva till :) Sedan har jag vart på stan o traskat runt o köpt 8 (!) julklappar.... Hur duktigt är det då :) I morgon ska jag o Hanna åka till Skövde så då hoppas jag på att jag kan köpa ännu fler faktiskt :)






Ikväll ska jag ut o käka på harrys med Therese och Helena. Det ska bli jättemysigt. En kockens toast står högt på min önskelista... Den är fruktansvärt god ju :) Kanske det kan bli ett glas vin till oxå...

Nu ska jag slå in julklapparna sen ska jag duscha o göra mig i ordning lite grann. Hade tänkt städa o börja plocka upp adventspyntet lite lätt men det hinns nog med i morgon tror jag :)

Hej hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback