Ingen carbonara idag inte

Hade bestämt mig att jag skulle göra spagetti carbonara förut... Var så gott som säker på att jag hade allt jag behövde så kollade inte ens. Har satt på plattan och vattnet, rivit ost osv...OCKSÅ  HAR JAG INGEN GRÄDDE hemma. Fasen, vi använde ju den till fläskfilén häromdagen... Panik eftersom jag skulle åka o träna snart.... Fick snabbt steka upp 2 korvar o äta till spagettin.. Inte RIKTIGT lika gott kanske... Nu har jag iaf lovat min älskling att jag ska laga det i morgon istället när han kommer hem... Har aldrig gjort det faktiskt men det blir nog bra iaf ;)

Har vart o tränat innebandy nu.. Våran lagkapten fick skälla lite på laget idag eftersom vi varit så loja på träningarna i veckan.. jaja sånt är det.
Ska duscha nu och sen äta något o se på 2 ½ man... Det är perfekt o slökolla på, på kvällarna... Sedan kallar sängen. Läste ut boken Jenny S igår och fortsätter nu på uppföljaren Matilde. I julklapp vill jag ha den tredje i trilogin, Åse.

Go natt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback