Hej hej

Tjenna!

Hoppas allt e fint med er och att ni överlever trots att jag blivit en dålig bloggare. Idag har jag haft en lugn och skön dag. Var uppe hos brorsan på kinnekulle o kikade på alla märkeskläder han säljer ut..

ÄR NI INTRESSERADE AV ATT KÖPA BILLIGA MÄRKESKLÄDER SÅ HÖR AV ER!!! FINNS MASSOR MED JEANS AV OLIKA MÄRKEN SÅSOM WE, JL, NUDIE, DENIMBIRDS, LEVIS, DIESEL, CHEAP MONDAY M.M. CA 80% RABATT!!!

Jag köpte själv 2 par jeans. Ett par denimbirds och ett par röda ascoola jeans från dr denim.

Ska snart åka o träna innebandy. Först var det tydligen lagfoto-tagning så jag ska ge mig iväg snart. Får la sminka till mig lite om man ska se bra ut på kortet.

Hörs

XOXO

Kommentarer
Postat av: Desiree

hur fasen ska man ta sig till din brorsa då om man behöver prova kläderna??

2008-11-12 @ 22:45:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback