Hej

Hejsan!
Jag fick en fråga idag av min käre bror om jag hade slutat blogga o det har jag ju inte så det är bäst att slänga ihop ett inlägg :)

Ska åka o träna innebandy snart. 2 timmars träning idag.. Underbart.!!! I morgon kommer älsklingen hem igen.. underbart det med :) Blir nog en trevlig helg. Fredagskvällen ska spenderas hos Pia o Niklas. Lite middag o tjöt där.
På lördag ska vi hem till Calles kompis Mikael som har fyllt 25 i veckan på stor fest.. Ska bli skitkul!

2 resor finns i planeringen framöver :) 4-6 december åker vi, sju stycken på kryssning till helsingfors... 2 nätter och dessutom får man ett par timmar i helsingfors... Fan vad kul. Jag har aldrig vart i finland på riktigt.. jag har bara vart på flygplatsen och på havet :)

Sen har vi även bokad en resa till Tunisien. Denna går inte av stapeln förrän 20 Maj men den som väntar på något gott sägs det ju :) Tunisien ligger i afrika. Hoppas jag ser ett lejon..


Nu ska jag fixa mig för träningen... hej hej


Kommentarer
Postat av: Helena

Halloj! Har du bokat bord på Harrys 18.00 tisdag? =) Hoppas du får en trevlig helg. Kramar

Postat av: Carl

Kul att någon lyssnar på mig

2008-11-21 @ 15:21:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback